NAV24 Logo
  • Strona główna
PL | EN
Pokaż / Ukryj Spis Treści

Sugerowane rozwiązania problemów kolejek

Poniżej znajdują się najpopularniejsze problemy kolejek i ich sugerowane rozwiązania.

Problem Wymagana interwencja Rozwiązanie
Usługa niedostępna Tak, jeśli błąd występuje wielokrotnie Błąd tymczasowy zewnętrznej usługi. Jeżeli błąd się powtarza przez dłuższy czas, należy zweryfikować ustawienia połączenia, gdyż mogą być błędne.
Nie możemy teraz zapisać Twoich zmian, ponieważ rekord w tabeli jest aktualizowany w ramach transakcji wykonywanej w innej sesji.

Trzeba będzie zaczekać na zakończenie tamtej transakcji, co może trochę potrwać. Spróbuj ponownie później.
Nie Błąd tymczasowy spowodowany próbą aktualizacji danych przez dwóch użytkowników w tym samym momencie.
Należy określić prawidłowy adres e-mail, aby wysłać wiadomość. Tak Brak konta e-mail w kontach poczty e-mail lub nie ma przypisanego odpowiedniego scenariusza wiadomości e-mail, jednocześnie, gdy nie ma ustawionego żadnego konta e-mail jako domyślne.
Niestety, bieżące uprawnienia uniemożliwiły wykonanie tej akcji. Tak Użytkownik, który uruchomił kolejkę nie ma uprawnień do odpowiedniego obiektu. Należy dodać odpowiednie uprawnienia lub zmienić użytkownika, na którym będzie uruchamiana kolejka.
Data księgowania jest poza zakresem dozwolonych dat księgowania. Tak Niepoprawne ustawienia księgowania. Należy przydzielić odpowiedni zakres dat księgowania dla użytkownika w konfiguracji użytkownika w polu Dozw. księgowanie do lub w ustawieniach księgi głównej w polu Dozw. księgowanie do.
Działanie zostało zakleszczone z innym użytkownikiem, który modyfikował tabelę XYZ. Ponów próbę wykonania tego działania. Nie Błąd tymczasowy spowodowany próbą aktualizacji danych przez dwóch użytkowników w tym samym momencie.
Wystąpił błąd podczas komunikowania się z usługą Dataverse. Tak, jeśli błąd występuje wielokrotnie Błąd tymczasowy zewnętrznej usługi. Jeżeli jednak błąd się powtarza przez dłuższy czas, należy zweryfikować ustawienia połączenia, gdyż mogą być błędne.
Administrator zmienił co najmniej jedno rozszerzenie w aplikacji, więc strona, na której pracowano, musiała zostać zamknięta. Nie Tymczasowy błąd powstały podczas aktualizacji środowiska.
Pole XYZ musi mieć wartość w tabeli XYZ: Nr wiersza=123. Nie może mieć wartości zero ani wartości pustej. Tak Wymagane dane w sprecyzowanym polu są puste. Należy poprawić dane w systemie.
Na tej stronie
Masz pytania? 👉 Napisz do nas: produkty@nav24.pl ↑ Do góry