NAV24 Logo
  • Strona główna
PL | EN
Pokaż / Ukryj Spis Treści

Historia zmian Środka trwałego

Funkcjonalność pozwala na rejestrację zmiany pól:

  • Kod lokalizacji ŚT,
  • Pracownik odpowiedzialny,

Na kartotece Środka trwałego.

Aby włączyć proces rejestracji należy w Ustawienia CORE N24 włączyć Historię ŚT:

FA Setup History

Po włączeniu system zainicjuje wstępne wpisy w Zapisach historii ŚT opisujące stan bieżący środków trwałych. Podczas tej, jak i każdej rejestracji Historii ŚT system pozwoli użytkownikowi na określenie Daty zmiany, czyli faktycznej daty zmiany powyższych parametrów.

Podgląd Zapisów Historii ŚT jest dostępny z poziomu listy ŚT oraz kartoteki:

FA Card History Action

FA History List

Na tej stronie
Masz pytania? 👉 Napisz do nas: produkty@nav24.pl ↑ Do góry