NAV24 Logo
  • Strona główna
PL | EN
Pokaż / Ukryj Spis Treści

Dołączanie plików do wydruków

Moduł N24 CORE PrintOuts umożliwia automatyczne dołączanie plików PDF do głównych dokumentów. Funkcjonalność ta pozwala na scalenie wydruku głównego z dodatkowymi załącznikami w jeden dokument PDF.

Konfiguracja w warunkach handlowych

Aby skonfigurować dołączanie plików, należy:

  1. Otworzyć Ustawienia wydruków Core
  2. W akcjach wybrać Warunki handlowe
  3. Otworzyć istniejący warunek handlowy lub utworzyć nowy

Więcej informacji na temat konfiguracji warunków handlowych: Warunki handlowe

Dołączanie raportu

W kartotece Warunku handlowego dostępne są pola umożliwiające dołączenie dodatkowego raportu:

  • Dodatkowy raport — określa identyfikator dodatkowego raportu do scalenia z głównym raportem jako PDF. Dostępne są tylko raporty nieoperacyjne (tj. raporty przeznaczone do wydruku, z wyłączeniem raportów wsadowych i przetwarzania danych).

  • Nazwa dodatkowego raportu — wyświetla nazwę wybranego raportu (pole automatyczne).

Po wybraniu dodatkowego raportu, system automatycznie uruchomi ten raport i scali wygenerowany PDF z głównym dokumentem.

Informacja
  • Dodatkowy raport jest uruchamiany bez kontekstu danych z głównego dokumentu
  • Raport jest wykonywany automatycznie podczas generowania głównego dokumentu

Dołączanie pliku PDF

Oprócz raportów, można również dołączyć wcześniej przygotowany plik PDF:

  • Załączony PDF — określa, czy do tego warunku handlowego jest załączony plik PDF.

  • Nazwa pliku załącznika — wyświetla nazwę załączonego pliku PDF (pole automatyczne).

Aby załączyć plik PDF:

  1. Otworzyć kartotekę warunku handlowego
  2. Użyć funkcji załączania plików w Business Central
  3. Załączyć plik PDF
  4. System automatycznie wykryje załącznik i ustawi odpowiednie pola
Uwaga
  • Obsługiwane są tylko pliki w formacie PDF
  • Załączony plik zostanie scalony z głównym dokumentem w kolejności: główny dokument → dodatkowy raport → załączony PDF

Przykłady zastosowań

Dołączenie regulaminu do faktury

  1. Utworzyć warunek handlowy dla faktury sprzedaży
  2. Załączyć plik PDF z regulaminem
  3. Podczas generowania faktury, regulamin zostanie automatycznie dołączony na końcu dokumentu

Dołączenie dodatkowych informacji przez raport

  1. Utworzyć niestandardowy raport z dodatkowymi informacjami
  2. W warunku handlowym wybrać ten raport w polu Dodatkowy raport
  3. Podczas generowania dokumentu, informacje z dodatkowego raportu zostaną dołączone

Połączenie obu metod

  1. W polu Dodatkowy raport wybrać raport z danymi systemowymi
  2. Dodatkowo załączyć plik PDF ze statycznymi informacjami
  3. Finalny dokument będzie zawierał: główny dokument → dodatkowy raport → załączony PDF

Więcej informacji

  • Warunki handlowe — główna konfiguracja warunków handlowych
  • Ustawienia ogólne — konfiguracja modułu wydruków
Na tej stronie
Masz pytania? 👉 Napisz do nas: produkty@nav24.pl ↑ Do góry