N24 Kurier
Doświadcz potęgi efektywnej wysyłki dzięki naszej innowacyjnej integracji kurierskiej, upraszczającej proces zamawiania i zarządzania przesyłkami, aby dostarczać Twoje produkty jeszcze szybciej. |
Aplikacja do integracji z kurierami umożliwia automatyczne połączenie Business Central z serwisem GlobKurier. Głównym celem takiej aplikacji jest usprawnienie procesu wysyłki i śledzenia przesyłek poprzez integrację z wszystkimi popularnymi firmami kurierskimi.
Zacznij tutaj
Pierwsza konfiguracja
Kliknij tutaj aby skonfigurować integrację po raz pierwszy. W celu sprawdzenia dokumentacji obejmującej cały zakres pól i akcji ze strony konfiguracyjnej, odwiedź Ustawienia integracji kurierskiej.
Zamawianie kuriera
Proces zamawiania kuriera został opisany tutaj.
Dostępne strony integracji
Wszystkie dostępne strony zostały wymienione na tej stronie.
Aktualizacje
Nadchodzące aktualizacje zostały zawarte na stronie nadchodzące. Wszystkie wydane aktualizacje oraz historia wersji znajduje się na stronie wydane.
Lista wspieranych przewoźników
Kluczowe funkcje
- Wybór kuriera - wybór spośród różnych popularnych firm kurierskich. Można zintegrować się z kilkoma dostawcami, co daje użytkownikom elastyczność w wyborze i konkurencyjne ceny.
- Tworzenie etykiet przesyłek - możliwość generowania etykiet, które zawierają wymagane informacje przez przewoźników. Dzięki temu można szybko przygotować paczkę do wysyłki, a kurier od razu będzie wiedział gdzie i kiedy przyjechać, by odebrać przesyłkę.
- Monitorowanie przesyłek - śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym. Użytkownicy mogą uzyskać informacje o aktualnym statusie przesyłki, jej lokalizacji i spodziewanym czasie dostawy. To umożliwia skuteczne zarządzanie oczekiwaniami klientów.
- Automatyczne przekazywanie informacji o zamówieniach - aplikacja automatycznie przekazuje informacje wymagane do zamówienia bazując na dokumentach sprzedaży. Może to obejmować dane o produkcie, adres dostawy, preferencje wysyłki itp. Ta funkcja eliminuje potrzebę ręcznego wprowadzania danych i minimalizuje błędy.
- Sprawdzanie statusu przesyłki - po złożeniu zamówienia można od razu śledzić stan wysyłki ze szczegółowością do każdego punktu i miejsca na drodze przesyłki aż do odbioru przez klienta.
- Podobne zamówienia - dajemy możliwość utworzenia nowego zamówienia na bazie istniejącego zlecenia, co znacząco przyśpiesza wysyłanie podobnych paczek.
- Powiadomienia SMS i e-mail - integracja pozwana na skonfigurowanie automatycznego wysyłania powiadomień klientom (i/lub nadawcy), np. potwierdzenia wysyłki, numeru przesyłki, informacje o dostawie i inne aktualizacje.
- Wsparcie dla punktów odbioru - oferujemy wsparcie podczas wysyłania z punktów odbioru (jak np. Paczkomat) oraz ułatwiamy wybieranie punktu docelowego bazując na adresie dostawcy.